Havalimanın da Arapça Nasıl Konuşurum?

Posted on Updated on

Türkçe Anlamı                                             Okunuşu                                   Arapça Karşılığı                 
 
Bekleme Salonu                                           Saletül intizar                           صالة الانتِظار
Havaalanı                                                      Metaar                                     مطارُ
Sigara içmek yasak                                      Memnu üttedhin                       ممنوع التدخين
Giriş                                                               Dühul                                        دخول
Çıkış                                                               Hüruc                                         خروج
Bu pasaportum.                                             Haza cevazü seferi                   هذا جواز سفري
Burada…kalacağım!                                      Seebka hüna                             ….سأبقى هنا
Ben iş adamıyım.                                           Ene recülü amalin                    أنا رجلُ أعمالٍ
Umre için buradayım.                                    Ene hüna lil umre                     أنا هنا للعمرةِ
Hac için geldim.                                             Eteytü lil hacci                          أتيتُ لِلْحَج
Ben öğrenciyim.                                             Ene talibun                                أنا طالب
Üzgünüm anlamıyorum!                                 Asif la efhem                             آسف لا أفْهَمُ